پرسش‌های متداول

پاسخ به پرسش‌های متداول برای استفاده از وبسایت شلیته

چگونه از شلیته خرید کنم؟ برای خرید از فرشگاه آنلاین شلیته؛ ابتدا از طریق آیکون قفل در گوشه چپ و بالای همه صفحات به بخش ورود رفته و با انتخاب گزینه حساب کاربری ندارم در وبسایت ثبت نام کنید. ثبت نام در وبسایت از طریق شماره تلفن همراه و ارسال کد امنیتی انجام می‌پذیرد. نکته: در هنگام ثبت سفارش به موارد زیر توجه کنید: از رنگ، مدل، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان کامل حاصل کنید. حتماً آدرس مورد نظر خود را برای دریافت کالا، درست و دقیق ثبت کنید. 1- چگونه می‌توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟ در صفحه محصول و در قسمت “ جدول سایزبندی ” می‌توانید از سایزهای مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.( در این قسمت به طور کامل در مورد جزئیات سایز توضیح داده شده است) حتماً کامل مطالعه بفرمایید. 2- آیا امکان انصراف از خرید بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟ در صورت انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا، باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهد. فقط در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید. 3- آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن، با شلیته تماس بگیرم؟ پس از ثبت سفارش، پیامکی از طرف شلیته برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید اما در عین‌ حال می‌توانید در صورت نیاز، با پشتیبانی مجموعه شلیته نیز تماس بگیرید. 4- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟ شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت های غیرکاری(از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد. 5- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟ بله، در صورت نداشتن رمز پویا، با تماس با پشتیبانی، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه شلیته با فراهم کردن فرایند خرید اینترنتی و تلفنی، ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را برای شما فراهم کند. پرداخت : 1- آیا خرید از سایت شلیته امن است؟ برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه‌ امن است، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است. 2 - در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟ گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می‌دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت داده نشد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد. ارسال سفارش : 1- سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟ تمامی سفارشات با پست پیشتاز ارسال می شود. 2- شرایط تحویل کالا در شلیته چگونه است؟ زمان تحویل سفارشات به تهران عموماً 3روز کاری و در شهرستان ها بسته به شرایط اداره پست منطقه، نحوه‌ی ارسال پستی و مسافت، بین 3 تا 7 روز کاری است. 3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟ خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد. ✅ هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟ هزینه ارسال بصورت خودکار و بر اساس کالا و نشانی خریدار در سبد خرید 🛒 محاسبه و نمایش داده می‌شود.کلید‌واژه پرسش‌های متداول 2 بازدید

تماس